Kwaliteit qua vorm en inhoud


'HALLO'

Op 10 maart 2010 verscheen de eerste editie van De Parel van het Leudal, zoals het blad toen nog heette. Amper drie jaar na het ontstaan van de fusiegemeente keken we al snel ‘over de grens’. Na de viering van het lustrum van wat inmiddels Hallo Leudal was gaan heten, volgde dan ook de samenvoeging met een tweede titel van Aqua Media Adviseurs, Hallo Nederweert. Zo ontstond HALLO Magazine, dat tegenwoordig maandelijks in een oplage van 30.000 exemplaren verschijnt.


Wij maken het verschil

HALLO Magazine wil graag een verbindende factor zijn tussen de kernen. Zowel via de redactionele, als ook de zakelijke invalshoek. Transparantie, duidelijkheid en onderscheidend vermogen staan daarbij altijd hoog in het vaandel. Wij maken graag het verschil, door kwaliteit en professionaliteit te bieden. In vorm én inhoud. Daarnaast is betrouwbaarheid voor ons een sleutelwoord: als we afspraken maken, dan komen we die ook na.


Het nieuwste HALLO Magazine

klik op de voorpagina
voor de online versie

Wijd verspreid

HALLO Magazine wordt huis-aan-huis verspreid in de gemeenten Leudal (Baexem, Buggenum, Ell, Grathem, Haelen, Haler, Heibloem, Heythuysen, Horn, Hunsel, Ittervoort, Kelpen-Oler, Neer, Neeritter, Nunhem, Roggel), Nederweert (Nederweert, Budschop, Ospel, Ospeldijk, Nederweert-Eind, Leveroy, Schoor) en Maasgouw (Beegden, Heel, Panheel, Thorn, Wessem).

Daarnaast is het magazine af te halen op meer dan 120 adressen in Leudal en Maasgouw en vindt selectieve verspreiding plaats via 75 meeneemadressen in Maasgouw én de Belgische grensstreek.

Doorgeefluik

Al die contacten leveren ook verhalen op. En achter elk verhaal in HALLO Magazine zit minstens nóg een verhaal. En daarachter vaak nog één. Wij zijn blij een doorgeefluik te kunnen zijn naar een gemeenschap, waar we zelf middenin staan. Dat heeft in meerdere situaties het leven van me]nsen uit die samenleving zelfs een positieve wending gegeven. En door zo’n wisselwerking worden wij, op onze beurt, weer bijzonder blij …

Ontmoeting

Het is één van de redenen waardoor Aqua Media Adviseurs al heel wat jarenlang durende relaties heeft opgebouwd, zowel commercieel als ook sociaal.

Want verbindingen liggen in dat opzicht toch al heel dicht bij elkaar, zeker in deze regio. Mensen uit het bedrijfsleven zijn immers vaak ook actief binnen verenigingen, stichtingen of andere non-profit organisaties.

Wij zijn niet alleen trots op die relaties en wat daaruit is voortgekomen, we koesteren ze ook.

En altijd zijn we met HALLO Magazine op zoek naar nieuwe ontmoetingen.

onder afbeelding